Polega na:
1.Udzielaniu pomocy osobom w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej oraz pracodawcom w pozyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach Zawodowych.
2.Pozyskiwaniu i upowszechnianiu ofert pracy.
3.Udzielaniu pracodawcom informacji o kandydatach do pracy, w związku ze zgłoszoną ofertą pracy.
4.Informowaniu kandydatów do pracy oraz pracodawców o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na lokalnym rynku pracy.
5.Inicjowaniu i organizowaniu kontaktów osób poszukujących odpowiedniego zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej z pracodawcami.
6.Kierowaniu osób do pracy za granicą u pracodawców zagranicznych, o którym mowa w art. 85.
7.Kierowaniu cudzoziemców do zatrudnienia lub innej pracy zarobkowej do podmiotów prowadzących działalność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o którym mowa w art. 85a.
Etapy procesu:
1.Złożenie zamówienia przez Klienta na rekrutację zewnętrzną.
2.Analiza potrzeb rekrutacyjnych Klienta.
3.Stworzenie profilu stanowiska.
4.Przygotowanie i publikacja ogłoszeń w wybranych portalach internetowych.
5.Analiza aplikacji kandydatów.
6.Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami.
7.Analiza kompetencji zawodowych kandydata w zakresie umiejętności oczekiwanych przez Klienta, przy wykorzystaniu takich narzędzi, jak testy wiedzy, testy kompetencyjne, itd.
8.Przygotowanie i przekazanie profili kompetencyjno-osobowościowych wybranych kandydatów do Klienta.