Choose your language: pl en ua
O firmie Historia firmy

Historia firmy

Swoją działalność gospodarczą założyłam 1 czerwca 2006 roku w wieku 21 lat.

Po pierwszym roku studiów prawniczych na Uniwersytecie Wrocławskim wyjechałam do Stanów Zjednoczonych na wakacyjny program studencki Work and Travel. W jednym z resortów w Minnesocie pracowałam przez pół roku jako kelnerka w hotelowej restauracji i ekspedientka w sklepie z pamiątkami. Tamtejszy etos pracy, kultura organizacyjna, a przede wszystkim szacunek i dobre relacje właścicieli, przełożonych i pracujących tam studentów z całego świata zrobiły na mnie duże wrażenie i zainspirowały mnie do stworzenia przedsiębiorstwa kierującego się podobną filozofią w Polsce.

Jako młoda osoba, bez doświadczenia w biznesie i bez imponującej kariery zawodowej miałam wielkie szczęście i przyjemność spotkać na swojej drodze zawodowej wielu mądrych, inspirujących ludzi, od których mogłam się uczyć jak prowadzić działalność gospodarczą. Najważniejszą z tych osób był mój mąż. Bardzo ważni byli oczywiście współpracownicy, do których miałam i mam wielkie szczęście. Na co dzień, ale także w momentach trudnych i kluczowych pokazywali mi, że razem tworzymy naszą firmę i wszyscy czujemy się odpowiedzialni za to jaka ona jest. Każdy dzień prowadzenia działalności utwierdzał i utwierdza mnie w przekonaniu, że najcenniejszym kapitałem każdej firmy są ludzie, którzy ją tworzą.

Działalność rozpoczęła się od jednej lodziarni w centrum handlowym, by po niedługim czasie rozrosnąć się do 4 lokalizacji w Żorach, Mikołowie, Katowicach i Bielsku Białej. Ukończone studia na kierunkach: prawo, zarządzanie i marketing oraz rachunkowość i finanse okazały się bardzo pomocne przy rozwijaniu działalności w innych branżach, a powiększający się zespół specjalistów sprawił, że z czasem moja działalność rozrosła się o mieszkania pracownicze i usługi budowlane.

Dzisiaj firma Agnieszka Socha obejmuje:

  • Cztery lodziarnie.
  • Cztery budynki z mieszkaniami dla pracowników.
  • Firmę remontowo-budowlaną.
  • Agencję pracy tymczasowej.

Korzystając z doświadczeń, jakie udało mi się uzyskać przechodząc po szczeblach zawodowych od zagranicznego pracownika sezonowego, po mikro i małego przedsiębiorcę posiadam perspektywę zarówno pracownika jak i pracodawcy. Prowadzenie wraz z moim zespołem wynajmu mieszkań pracowniczych dało mi również ogląd, w jaki sposób różne agencje traktują swoich pracowników tymczasowych – niestety często bardzo przedmiotowo, co sprawia, że pracownicy nie przywiązują się do pracodawcy, a przez to pracują i zachowują się gorzej. Kierując się swoimi doświadczeniem jako pracodawca zatrudniający pracowników z zagranicy oraz swoim doświadczeniem biznesowym, a także doświadczeniem zdobytym jako pracownik tymczasowy wraz z grupą doświadczonych w branży specjalistów postanowiłam założyć Agencję Pracy Tymczasowej WorkerService Sp. z o.o., gdzie pracownik jest traktowany z godnością i należnym szacunkiem, a dzięki temu pracodawca może liczyć na jego większą lojalność, wydajność oraz lepsze nastawienie do pracy.

W dobie rynku pracownika harmonijna współpraca między pracownikiem i pracodawcą wydaje mi się najlepszą możliwą drogą do sukcesu.

Wróć

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Kliknij zgadzam się.